نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
او می تواند ترکوارتیستای آلگری باشد

او می تواند ترکوارتیستای آلگری باشد

جدایی یولین درکسلر از وولفسبورگ در تابستان آینده قطعی است و نماینده او می گوید یوونتوس می تواند پیشنهاد خود را به این بازیکن ارائه دهد.

 

هافبک خلاق گرگ ها در تابستان 2015 به امضای قرارداد با یوونتوس نزدیک شده بود و پیشنهاد برای این بازیکن بر روی میز بود، اما به دلیل عدم توافق سران شالکه این انتقال عملی نشد و در نهایت او با مبلغ 36 میلیون یورو به وولفسبورگ پیوست.

 

فابیو پاریسی که نماینده ی درکسلر بر روی این انتقال کار می کرد در این باره به توتواسپرت گفت:

 

مکس آلگری با درکسلر صحبت کرده بود، آن ها با همدیگر مذاکره کرده بودند و توافق سریعی بین دو طرف حاصل شده بود. وولفسبورگ مالکان قدرتمندی دارد، اما متأسفانه به خاطر هواداران آلمانی، هر بازیکنی قصد ترک آنجا را دارد، درکسلر تقریباً درآستانه ی پیوستن به پاری سن ژرمن بود بود و پیشنهادی 65 میلیون یورویی برای وی ارائه شده بود.

 

به نظر درکسلر از انتقالش به وولفسبورگ راضی نیست و نماینده اش معتقد است او حتما گرگ ها را ترک می کند:

 

او قطعاً در پایان فصل وولفسبورگ را ترک می کند. او به یوونتوس علاقه دارد و می تواند یک ترکوارتیستای مناسب برای آلگری باشد. تکرار می کنم: درکسلر وولفسبورگ را ترک خواهد کرد، اینکه یوونتوس به جذب او علاقه مند باشد یا خیر موضوع دیگری است. من فکر می کنم بیانکونری هنوز می تواند هزینه ی هنگفتی را برای بازیکن پرداخت کند، چرا که میزان درآمد آن ها با باشگاه های برتر اروپا نزدیک تر شده است. یوونتوس سود زیادی از انتقال پوگبا به دست آورده است که بر روی تراز مالی باشگاه در سال های آینده تأثیر می گذارد و این امکان را به بپه ماروتا و فابیو پارتیچی می دهد که سرمایه ی بیش تری را در نقل و انتقالات هزینه کنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: